CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 26 augustus 2011

Eerste LO


Mijn eerste LO op mijn blog!
Ik vond nog een paar stukjes oud papier van Imaginisce -Lucy Birt en dat vond ik wel heel leuk staan bij deze super schattige foto. Samen met wat leuke embelishments en een journal tag van Kaisercraft - bubblegum Hills is het helemaal geworden zoals ik hem leuk vind.




Het is de eerste foto die we hebben van onze Babs.
Het is alweer 4 jaar geleden dat ze bij ons kwam, het lijkt wel gisteren.
Echt wat eens lieffie was het toen, en nu nog steeds!

Photobucket

1 reacties:

Brendaxx zei

Mooi lootje en wat een schattige pup!!
Ik kwam via het SAforum op je blog terecht en ben gelijk volger van je geworden:)Je bent natuurlijk ook van harte welkom op mijn blog!!
Groetjes, Brenda (BGtje)

Een reactie posten