CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 21 oktober 2011

Kaartje "Happy B*DAY 2u"

Hallo daar ben ik weer...

Heb net nog een kaartje gemaakt. Voor het eerst weer sinds een lange tijd.
Maar wat heb ik het gemist, ik ben en blijf een kaartenmaakster...


Het papier is van Bo Bunny - Vicky B. , verder een oud stempeltje van ollie geloof ik, wat kant en bloemetjes en de randpons van by Avec. Deze pons is van de boekenvoordeel heel leuk en helemaal niet duur!

Hoop dat jullie hem leuk vinden...

Fijne avond nog...
Liefs Melanie

3 reacties:

Margot zei

vrolijk en leuk kaartje!

Annette zei

Ik vind het zo grappig hoe het kaartje in elkaar steekt. Echt heel mooi gemaakt. Hij is ook vrolijk inderdaad. Heel mooi gedaan.
xoxo Annette PS ben via via op je blog gekomen.

Unknown zei

heeeelll leuk kaartje geweldig!!

groetjes carla

Een reactie posten