CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 7 oktober 2011

Paddestoelen zoektocht....

Afgelopen dinsdag ben ik met mijn moeder en de hond lekker op de Brunssumerheide gaan wandel.
Op zoek naar paddestoelen.
Het was volgens mij net iets te warm warm geweest de dagen ervoor want normaal voel je je echt een hele blije kabouter zoveel huisjes om uit te kiezen.
Maar nu viel het een beetje tegen, niet zo enorm veel paddestoelen.
Maar niet getreurd en waren er toch wel........












Maar opeens...................Voelde me net kabouter spillebeen daar stond hij...
Zo mooi niet zo groot maar wel lekker knus om in te wonen...

Mijn eigen rood en witte stippen....




Fijne Herst allemaal.....

3 reacties:

Joanna zei

Mooie paddestoelenfoto's! Ik had er vorig jaar ook veel gemaakt, heb nu nog niet echt gezocht. Leuk dat je mijn blog volgt, ben ook gelijk jouw volger geworden. Is toch altijd leuk om weer er weer 1 bij te hebben:-) Als mijn kalender klaar is (ik moet nog 3 maanden) dan maak ik een collagefoto van alle maanden. Succes met jullie/jouw moeders kalender.

Welkom bij Happy Stamper zei

hoi meis,

wat een schitterende foto's zeg, heel erg mooi hoor.

lieve groetjes
angelique

scrapsylz zei

Mooi zijn ze! Kijk je wel uit met die rood-en-witte stippen (vliegenzwam) want die is giftig, voor zover ik weet!

Een reactie posten